wtorek, 15 kwietnia 2014

Mam takie malutkie pytanko ? .____. 
Czy ktoś jeszcze chcę bym tutaj pisała? Czy jest ktoś kto nie zapomniał o tym blogu ? .-. 
Chciałam po prostu wiedzieć, czy warto kończyć następny rozdział, czy może lepiej nie...?
Hao: Usuń bloga!
Yoh: *podchodzi do brata i uderza go w tył głowy*
Hao: Za co to ? *rzuca uśmiechniętemu braciszkowi pełne poirytowania spojrzenie*
Yoh: Za miłość i ojczyznę ^^
Ech.... no i mam pisać czy nie ?
Może nie wszyscy zapomnieli o demonach, szamanach itp...?

3 komentarze:

  1. Ja ci od razu mówię, że czekam na rozdziały tutaj i nawet dałam go do obserwatorów. Więc moja odpowiedź brzmi tak... Chcę byś pisała na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. JPRLD! KOLEJNY BLOG, NA KTÓRYM PO KILKU ROZDZIAŁACH POJAWIA SIĘ NOTKA "CZY KTOŚ TO CZYTA, BO JAK NIE TO USUWAM BLOGA". KURDE NIE CHCĘ CI TU SPAMIĆ I PRZEKLINAĆ, ALE TROCHĘ OGARANIĘCIA KOBIETO. TAK CZYTAM I OPKO JEST ŚWIETNE, WIĘC JEŻELI GO USUNIESZ TO CHYBA ZNAJDĘ SIĘ W PSYCHIATRYKU. dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotarłam w końcu na tego bloga (bo wcześniej w swej bezwstydności zapominałam) i na dzień dobry co? Marii chce kończyć? Skarbie tak łatwo to nie ma!!! Jak mi czegoś nie napiszesz to Król Duchów pójdzie w ruch i to nie są żarty! Czekam na nexta! i przy okazji u mnie nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń